15 Gewichtsverlies in 3 dagen: Fruit en Groente Dieet

15 Gewichtsverlies in 3 dagen: Fruit en Groente Dieet

DELEN

Zelfs als je maar drie dagen dieet, kan je nog steeds aangename veranderingen in je lichaam voelen. Om zichtbare resultaten te bereiken, probeer onbeperkt veel groenten en fruit te eten en verminder de hoeveelheid eiwit die u gedurende drie dagen consumeert.

Het belangrijkste van dit driedaagse dieet is dat je niet hoeft te verhongeren. Als je lichaam vermoedt dat je honger hebt, slaat het extra vet op, zodat je langer kan overleven in een echte honger situatie. Met dit dieet kunt u zo veel eten als u wilt, kies gewoon producten die niet veel vet hebben en rijk zijn aan vitaminen en mineralen (vooral groenten en fruit).
Wanneer u het dieet voor het eerst begint, voelt u zelf hoe makkelijk en natuurlijk het loopt. Zodra je drie dagen gewend bent aan het idee, kun je geleidelijk de hoeveelheid verhogen naar bijvoorbeeld maandelijks een keer  (of je kan elke twee of drie weken het driedaagse dieet herhalen).

Voordelen Fruit en Groente Dieet

Het doel van dit dieet is tweeledig: eerst is het een effectief gewichtsverliesprogramma (gemiddeld verliest u twee kilo in drie dagen); Ten tweede, het eten van voedzame groenten en fruit voor een korte periode zal uw lichaam de tijd geven om zich te reinigen, ontgiften en zuiveren. Als gevolg hiervan wordt uw huid gladder en voelt u zich meer actief en energiek dan ooit. Vruchten en groenten bevatten minimale vet- en maximale vitaminen, waardoor ze ideaal zijn voor gewichtsverlies doeleinden.

Om het dieet nog effectiever te maken, consumeer je best  1 g vitamine C per dag om vet te verbranden en uw immuunsysteem sterker te maken. Het zal ook helpen als u 1 à 2 liter water per dag drinkt, omdat het het organisme zal ontgiften en het proces van gewichtsafname succesvoller zal zijn.

Fruit, Groenten en Gezondheid

Vruchten en groenten hebben een zeer positief effect op onze hersenen en het zenuwstelsel. Door elke dag grote hoeveelheden fruit en groenten te eten, stimuleert u uw hersenfuncties en kunt u sneller denken en informatie snel terugroepen.
Vruchten en groenten zijn rijk aan anti-oxidanten en anti-inflammatoire polyphenolics – elementen die het risico op het ontwikkelen van hersen- en zenuwstelselziekten verminderen. Zo is het driedaagse fruit- en plantaardige dieet niet alleen een natuurlijk en effectief afval programma, maar ook een belangrijke stap naar wellness en een gezond leven.