3 Ontbijtregels om te volgen om gewicht te verliezen

3 Ontbijtregels om te volgen om gewicht te verliezen

DELEN

Eet meteen

Uit studies blijkt dat het eten van ontbijt helpt om uw stofwisseling te herleven, dus wees er zeker van om binnen 30-60 minuten wakker te eten om te profiteren van het volledige vetverbrandingspotentieel van uw lichaam. Het eten van het eerste ding helpt ervoor te zorgen dat je niet later zo honger krijgt in de dag dat je uiteindelijk slechte eetkeuzes maakt voor lunch of diner. Maar wat als je geen ontbijtpersoon bent? Als de gedachte aan het eten van iets dat vroeg in de ochtend je maag draait, probeer je ontbijt met deze Wake-Up Smoothie te genieten.

Oplaad op eiwit

Een ontbijt hoog in eiwitachtige eieren en Griekse yoghurt-kan hongerpangs afweren, waardoor u minder eet en uiteindelijk gewicht kunt verliezen. Een studie bleek dat vrouwen die ei ontbijten aten, twee keer zoveel gewicht konden verliezen als vrouwen die hun dag met bagels begonnen hebben. Het eiwit in eieren verhoogt de verzadiging en vermindert de honger, waardoor u minder calorieën door de hele dag kunt eten. High-protein opties zijn ook een geweldige keuze om de hele dag lang vol en energie te voelen, omdat ze langzamer dan andere ontbijtjes verteren.

Voeg een banaan toe

Het eten van een ontbijt dat hoog is in Resistant Starch (RS) kan u helpen om vol te blijven en u helpt meer calorieën te verbranden, aangezien het uw lichaam vraagt ​​om vet te gebruiken voor energie. RS is te vinden in voedingsmiddelen zoals bananen en haver, dus probeer deze Banana Nut Oatmeal voor een serieus bevredigend en heerlijk ontbijt!