4 stappen om u los te maken van seizoensgebonden allergieën

4 stappen om u los te maken van seizoensgebonden allergieën

DELEN

Vervang slecht met goed. 

Een eliminatie dieet wordt de eerste stap voor een gezonde darm. De eenvoudige basis van Functionele Geneeskunde maakt het slecht uit en zet het goed in. Elimineer gemeenschappelijke giftige triggers zoals tarwe, maïs, zuivel, soja en alcohol. Eet een hele voeding, vezelvezel dieet dat rijk is aan anti-inflammatoire plantaardige chemicaliën genaamd phytonutriënten. Vermijd alles dat suiker of transvetten bevat. Focus op het eten van gezonde vetten uit extra jungle olijfolie, noten, avocado’s en omega-3 vetten, zoals die in kleine vissen (sardines, haring, sabel, wilde gevangen zalm) gevonden worden. Ik geef een makkelijk te implementeren plan in mijn boek Eat Fat, Get Thin.

Gebruik krachtige darmgenezingvoedingsstoffen

inclusief probiotica, die goede bacteriën bieden om de spijsvertering te verbeteren en ontsteking te verminderen. Andere darmgeneesmiddelen omvatten glutamine, zink, curcumin en visolie. Ik adviseer altijd een hoogwaardige multivitamine. Quercetin (die anti-inflammatoire en anti-histamine eigenschappen bezit) en brandnetels kunnen ook symptomen van allergieën verlichten. U vindt deze en andere allergie-verlichtende supplementen in mijn winkel.

Omgaan met stress. 

Een koppeling tussen de geest en lichaam kan betekenen dat u stress, bedraad en moe bent en kan uw darm echt beschadigen en seizoensgebonden allergieën verergeren. Oefen ontspanningstechnieken zoals yoga of meditatie elke dag.

Krijg voldoende slaap. 

Optimale slaap is cruciaal voor de gezondheid van de darm en de algemene gezondheid. Onderzoek toont aan onvoldoende slaap verkort je levensduur en verhoogt ontsteking, wat kan leiden tot chronische ziekte. Onvoldoende slaap kan ook uw risico op diabetes vergroten door middel van insulineresistentie, waardoor de weg voor diabesiteit wordt geblokkeerd. Doel voor minstens acht uur ononderbroken, diepe slaap elke nacht. Om te helpen dat quotum te ontmoeten, controleer mijn acht eenvoudige hacks voor een betere nachtrust.