5 eenvoudige manieren om 100 calorieën per maaltijd te snijden

5 eenvoudige manieren om 100 calorieën per maaltijd te snijden

DELEN

1. Moeder gaat gek zijn, maar reinig je plaat niet:

De meeste van ons hebben geen aardse idee welke juiste portiegroottes zijn, dus kansen hebben u toch te veel eten op uw bord. Je moet alleen eten totdat je vol bent, maar het probleem is dat het tijd drijft om de signalen van je maag naar je hersenen te krijgen. De oplossing, zorg ervoor dat u 20-30 minuten voor uw maaltijden wijdt. Langzaam kauwen en proeven van uw eten en zorg ervoor dat u een paar hapjes op uw bord achterlaat.

2. Verwijder de huid: Eerlijk gezegd, ik ben niet die man.

Ik weet dat de helft van het plezier om kip te eten is die knapperige, knapperige huid die, wanneer het goed is gemaakt, goed in je mond smelt. Maar de gekookte huid is alleen tussen 100 en 150 calorieën. Verwijder de huid van je kip en snijd 100 calorieën is een missie bereikt.

3. Seizoengestoomde Veggies Met Citroensap:

Ik weet wat je denkt. Eerst de huid, nu mijn geliefde boter?!?! Deze is echt geen brainer. Er zijn 3 calorieën per eetlepel citroensap in tegenstelling tot 102 calorieën (waarvan de meeste afkomstig zijn van vet) per eetlepel boter, en wie gebruikt maar een eetlepel boter? Het zal wat wennen, maar de verandering is nogal lekker en je zult me ​​later bedanken voor het suggereren.

4. Bak Broil of Grill: Nou, ik denk dat je gelijk hebt, ik ben die man immers, omdat ik ook het gebakken voedsel wegneemt.

Nou laten we de wiskunde doen. Een 3 oz. Gefrituurde Gebakken Kipbeen heeft 228 calorieën. Een huid op 3 oz. Geroosterde kippenbeen heeft 195 calorieën. Hetzelfde zonder de huid is 159 calorieën. Nu je dat wiskunde kent, is de keuze jouw keuze.

5. Een slok minder van elk blikje Soda: Elke 12 oz.

Kruik van soda heeft ongeveer 150 calorieën. Die komen allemaal uit suiker. Hier is wat meer wiskunde voor u. Er zijn 40 gram suiker in elke blikje die u drinkt. Nu kun je zeggen, dat is echt niet veel suiker, laten we dat in perspectief zetten. Een suikerpakket hier in de VS bevat ongeveer 4 gram suiker per pakje. Stel je nu voor dat je 10 pakketten suiker eet en het met 12 oz af wast. van water. Niet zo aantrekkelijk is het?

Koppel dit nu met deze gemakkelijke manieren om een ​​extra 2.000 stappen per dag te krijgen en je zal goed op weg zijn om de gewoontes te bouwen die nodig zijn om je beste lichaam ooit te laten zien.