5 goede krachten van Avocado’s

5 goede krachten van Avocado’s

DELEN

Ze versterken de verzadiging

Het eten van goede vetten helpt bij het vertragen van maagontlasting, waardoor u langer vult en vertraagt ​​het terugkomen van honger. Avocado’s, die ongeveer 22 gram vet elk (meestal als gezond gezonde mono-onverzadigde vetzuren, of MUFA’s) bevatten, passen de rekening zeker aan. In een recente studie beoordeelden vrijwilligers gevoelens van tevredenheid en eetlust na het dineren op maaltijden met of zonder avocado. De toevoeging van de helft van een avocado aan maaltijden resulteerde in een significante boost in zelfgemelde verzadiging en een verminderde wens om te eten voor maximaal vijf uur. Dit is een van de redenen die ik vaak voor guacamole bereiken als mijn salade dressing.

Ze zijn taille groeiers

Volgens een recent onderzoek zijn Amerikanen nog steeds vetfobisch, waarschijnlijk door het feit dat vetvet je vet maakt. Maar de waarheid is het eten van de juiste soorten vet is eigenlijk een savvy gewichtsverlies strategie. Naast het verzadigen van verzadiging bieden plantaardige vetten, zoals avocado, anti-oxidanten en bestrijden ontstekingen, die beide gekoppeld zijn aan gewichtsbeheersing. Dat kan zijn waarom recent onderzoek bleek dat regelmatige avocado-eters minder weegt en kleinere taille hebben, zelfs zonder minder calorieën te eten.

Ze beschermen uw hart

De MUFA’s in avocado’s hebben aangetoond dat ze slecht LDL-cholesterol hebben gesneden, en tot ‘goede’ HDL-niveaus – een dubbel whammy effect dat het risico op hartziekten, de # 1 moordenaar van zowel mannen als vrouwen, vermindert. Een recente UCLA-studie heeft ook een aantal opvallende hartbeheersende effecten van avocado-consumptie ontdekt: in vergelijking met het eten van een hamburger zonder avocado, verminderde de toevoeging van de helft van Hass de productie van verbindingen die bijdragen aan ontsteking, verbeterde bloedstroom en geen triglyceriden verhogen (Bloedvetten) buiten de bedragen die alleen door de burger worden opgewekt. Avocado’s zijn ook een bron van kalium, een voedingsstof dat de bloeddruk vermindert door te werken als een natuurlijk diureticum om overmaat natrium en vloeistof uit het lichaam te vechten, waardoor druk op het hart en de slagaders wordt verlicht (bonus: dat betekent ook dat avocado een natuurlijk middel is de-bokking!).

Ze zijn voedingsstoffen boosters

Genieten van avocado tijdens de maaltijd kan uw lichaam meer antioxidanten van andere gezonde voedingsmiddelen absorberen. In een Ohio State studie, wanneer mannen en vrouwen aten en salsa aten bestoken met 2,5 eetlepels avocado, absorberen ze meer dan 8 keer meer alfa-caroteen en 13 keer meer bèta-caroteen-phytonutriënten die bekend zijn om kanker en hartziekte te bestrijden. Een andere recente studie bleek dat paring avocado met tomatensaus en wortelen de absorptie van de vitamine A van de groenten verhoogt, een belangrijke voedingswaarde die nodig is voor gezonde huid, visie en immuniteit.

Ze zijn niet alleen voor hartige gerechten

Ik hou van guacamole, maar een van mijn favoriete dingen over avocado is dat er zo veel andere manieren zijn om ervan te genieten, inclusief in zoete gerechten. Ik doe vaak avocado in fruit smoothies, doe het in chocolaty pudding, en vervang het voor boter bij het bakken. Verdeel elke eetlepel boter in recepten zoals brownies en cupcakes voor een halve eetlepel avocado. Deze swap snijdt calorieën, verbetert de voedingswaarde van je goodies en biedt nog steeds de romige textuur die je tevreden voelt. Probeer het en stuur ons een foto van uw gezonde creatie!