7 eetgewoonten die je nu moet stoppen

7 eetgewoonten die je nu moet stoppen

DELEN

Te vaak alchol drinken

Voor de meeste van mijn klanten heeft drinkalcohol een domino-effect. Na een drankje worden hun remmen verlaagd en hun eetlust spikes. Dat combo-in aanvulling op de extra calorieën in de cocktails zelf-resulteert in het consumeren van honderden overmaat calorieën. En dat gebeurt vaker dan zij realiseren, omdat de meeste mensen onderschatten hoeveel zij drinken tot ze een dagboek voor eten beginnen te houden. Het goede nieuws is wanneer ze bewust terugknippen, ze laten vallen als een hete aardappel. Als u denkt dat u in dezelfde boot kan zijn, wordt u 30 dagen lang een teetotaler of verplicht u alcohol op specifieke manieren te beperken, zoals alleen maar één nacht per week en maximaal twee drankjes. De resultaten kunnen dramatisch zijn. Voor meer info, bekijk mijn vorige bericht. 6 manieren om alcohol te behandelen als je gewicht wilt verliezen.

Eten van “dieet” voedsel

Ik snoei het ‘dieet’ voedsel. Ten eerste zijn ze meestal vol met veel ongewenste additieven en ingrediënten die onmogelijk kunnen worden uitgesproken. En laten we het zien, ze vullen of bevredigen gewoon niet. Tientallen klanten hebben me verteld dat na het eten van een bevroren dieetbodem, bar of dessert, ze met hongerige honger en gedachten van voedsel zijn achtergelaten, wat leidde tot knabbelen op andere voedingsmiddelen, waarbij een pot amandelboter en een lepel werd grijpen, Een handvol of graan, of een tweede (of derde) ‘dieet’ product. Als gevolg daarvan komen ze af in veel meer calorieën dan ze zouden hebben als ze een gezonde, bevredigende maaltijd hadden voorbereid. En hier is de kicker: in een studie van 2010 bleek dat we ongeveer 50% meer calorieën verbranden, die het gehele voedsel versus verwerkte voedingsmiddelen metaboliseren. Dit is waarschijnlijk waarom ik klanten gezien hebben om een ​​gewichtsverliesplateau te breken wanneer ze dieetvoeding eten, en begin met het eten van meer calorieën uit vers, heel voedingsmiddelen. Doe je mee? Dompel die dieetproducten, bekijk mijn post genaamd Wat is schoon eten? En maak een nieuwe start voor 2015.

Gezond eten eten

Ik ben over de maan wanneer klanten verliefd worden op gezonde maaltijden zoals groenten, linzen, avocado en volle korrels. Het enige stokpunt is dat ze soms te veel eten. Ik herinner me een klant die snel eten ontbijtbroodjes voor havermout, dat fantastisch was. Maar zijn havermoutportie was te groot, aangezien hij de hele dag op een bureau zat, en in aanvulling op het vullen met fruit, combineerde hij het met een smoothie, wat echt een maaltijd was. De waarheid is dat hele voedingsmiddelen voedingsrijk zijn en ze verbeteren metabolisme, je kan het overdrijven. Om dat te voorkomen, luister naar de honger- en volheidskenmerken van je lichaam en gebruik visuals om je porties te begeleiden. Bijvoorbeeld, een portie fruit moet ongeveer de grootte van een tennisbal zijn, een portie van gekookte havermout moet de helft van die hoeveelheid zijn. En als u noten of zaden toevoegt, houd u een golfbalgrootte toevoeging. Voor meer informatie over hoe je je gezonde voedingsbehoeften niet kunt overschatten, kijk dan mijn 5 grootste saladefoutenpost.

Maaltijden overslaan

Ik weet zeker dat je eerder dit hebt gehoord, maar het is een biggie. Lang stromen zonder eten kunnen twee ongewenste bijwerkingen veroorzaken die het gewichtsverlies ondermijnen. Ten eerste, je zal waarschijnlijk minder calorieën verbranden als een manier om te compenseren dat je geen brandstof hebt als je het nodig hebt. Ten tweede, je zult je kansen krijgen om te eten in de nacht, wanneer je activiteitenniveau laag is; En omdat het onmogelijk is om calorieën terugwerkend te verbranden, wordt de onnodige overmaat rechtstreeks naar je vetcellen gestuurd. Met andere woorden, timing is belangrijk. Verschillende studies hebben vastgesteld dat het niet alleen uw totale dagelijkse calorieën is, maar ook als u degenen eet die er van belang zijn. Een goede vuistregel is om grotere maaltijden te eten voor je actieve dagen, kleinere maaltijden voor minder actieve uren en laat nooit meer dan vier tot vijf uur zonder eten gaan.

Calorieën tellen

Afgezien van het feit dat de kwaliteit en het tijdstip van de calorieën die u consumeren is cruciaal voor het verlies van het gewichtsverlies, kan de praktijk van het tellen van calorieën terugvuren. Een studie bleek dat zelfs zonder beperkingen de calorie telling deed vrouwen meer stress. Niemand wil dat. Plus, een toename van de stress kan leiden tot een stijging van cortisol, een hormoon dat bekend is om de eetlust te versnellen, de cravings voor vet en zoetvoeding te verhogen en de buikvetopslag te verhogen. Ook de calorie-info beschikbaar op verpakt voedsel of op restaurantmenu’s is niet een perfect systeem (controleer mijn post waarom calorie tellingen verkeerd zijn). Ik zeg niet dat calorie-informatie zinloos is, maar ik denk dat er meer effectieve en minder omslachtige manieren zijn om ponden te schuren. Bekijk mijn 5 gezonde gewoonten die uw eetlust regelen en 6 fascinerende dingen, een levensmiddelenjournaal kan u leren.

Shunning goed vet

Ondanks de beste pogingen van voedingsdeskundigen (met inbegrip van mij) om het idee dat vetvet maakt, te verdrijvenJij bent dik, Amerikanen zijn vetfobisch gebleven. Net gisteren vertelde iemand dat ze avocado vermijden omdat het hoog in vet is, en vorige week was een klant geschokt toen ik het aanraden om olijfolie en azijn te gebruiken in plaats van vetvrije salade dressing. Maar het eten van de juiste vetten is een slimme gewichtsverliesstrategie. Naast ontsteking-een bekende trigger van vroegtijdige veroudering en ziekten, waaronder obesitas-gezonde vetten, zijn ongelooflijk bevredigend. Ze vertragen maag legen om u langer te houden en onderzoek toont aan dat plantaardige vetten zoals olijfolie, avocado, en noten die de eetlusten onderdrukken. Plantaardige vetten zijn ook aangetoond dat ze metabolisme stimuleren, en ze kunnen rijke bronnen zijn van antioxidanten, die zijn gekoppeld aan leanness, zelfs zonder minder calorieën te verbruiken. Doel een portie in elke maaltijd op te nemen. Voeg avocado toe aan een omelet, doei de kokosnootolie in een smoothie, voeg noten toe aan uw havermout, druivensaladejes met olijfolie, en geniet van donkere chocolade als een dagelijkse traktatie.

Vullen van voedingsmiddelen die u helpen om gewicht te verliezen.

Voedsel als gevolg van verveling, angst, boosheid of zelfs geluk is veruit de grootste obstakel die mijn klanten tegenkomen wanneer ze proberen om gewicht te verliezen. We worden praktisch geleerd vanaf de geboorte om voedsel en gevoelens te verbinden. Veel van mijn klanten delen verhalen over belonen met een traktatie na een goede rapportkaart of een winnend spel, of met voedsel voelen nadat ze op school zijn gepest of naar de tandarts gaan. Wij binden over eten, brengen het aan verdrietige geliefden, gebruik het om te vieren, of om te zetten als een manier om ongemakkelijke gevoelens neer te vallen. Het is een patroon dat sociaal aanvaard wordt (zelfs aangemoedigd) en het is uitdagend om te overwinnen. Maar het is niet onmogelijk. En zelfs als u 50% van de tijd niet-voedsel alternatieven hebt gevonden om uw emotionele behoeften aan te pakken, garandeer ik dat je gewicht zal verliezen. In plaats van een fad dieet, overwegen om dit uw nieuwe jaar resolutie te maken-terwijl je het patroon niet ’s nachts kan breken, kan deze verandering het belangrijkste en effectief zijn voor het verlies van het gewichtsverlies. Om te beginnen, bekijk mijn berichten 5 manieren om emotioneel eten te stoppen en hoe je stress-geïnduceerde gewichtsvermindering kunt verslaan.