Vet Verbranden Zonder Dieet: Gewichtsverlies Oplossingen Door Dr. Ginzburg

Vet Verbranden Zonder Dieet: Gewichtsverlies Oplossingen Door Dr. Ginzburg

DELEN
dieet

Dus je denkt dat je verplicht bent om een ​​streng dieet- en lichaamsbewegingsprogramma te volgen om gewicht te verliezen? Niet noodzakelijk. Een Russische voedingsdeskundige, endocrinoloog, psychiater en directeur van de landelijk voornaamste gewichtsverlieskliniek, dr. Michael Ginzburg durft gewichtsverliesklichés aan te pakken die nooit lijken te werken.

In zijn boek The Perfect Weight Loss Programm, zegt dr. Ginzburg,
“Vet is de energie die we ooit hebben opgeslagen om bepaalde levensdoelstellingen verwezenlijken en die we sindsdien in de wacht hebben gezet.”
Hier zijn een paar tips van de meest succesvolle gewichtsverliesguru van Rusland:

Vet verbranden en gewicht verliezen, kies fitness trainingen die u geniet

Afslanken moeten comfortabel zijn, zegt de voedingsdeskundige en een slanker iemand moet gelukkig zijn over de voedsel- en sportroutines die hij of zij gebruikt.

“Hou je echt van joggen? Vult het je met energie waardoor je stemming, je werkprestaties, zelfs je seksualiteit verbetert? Als dat zo is, dan is joggen voor jou de uitgelezen oplossing Maar als je het niets voelt dan spierpijn, vergeet het dan maar, dan is het niets voor jou.”

Dr. Michael Ginzburg vertelt verder het verhaal van zijn patiënt die zichzelf geplaagd had met overdreven diëten en lichaamsbeweging. De vrouw moest slechts 5,5 kilogram verliezen, maar ze moest om 6 uur opstaan ​​voor een twee uur lange jogging sessie op het strand, gevolgd door een sessie s’avonds. Uitgeput en boos verloor ze wel een paar kilo, maar als ze eenmaal thuis zou haar gewicht weer toenemen.

Op een gegeven moment was ze er helemaal klaar mee en besloot een stop in te lassen. In plaats van haar urenlange joggen, ging ze nu met vrienden de stad in wandelen, at ze wat ze wilde en voelde zich helemaal zen. Tot haar verrassing, verloor ze op die manier meer gewicht dan ze ooit had durven dromen.

Volgens Dr. Ginzburg is een gelukkige, positieve mindset een voorwaarde om op plezante wijze te kunnen afvallen. Overmatige lichaamsbeweging en het verbieden van bij diëten leiden enkel tot een slechte minset die op zijn beurt leidt tot lage spierspanning en verhoogde eetlust.

 

Meeste Obese Mensen Hebben Geen Hongerstillers Nodig, zegt Dr. Ginzburg

Volgens de endocrinoloog hebben de meeste obese mensen een perfect normale eetlust, behalve degenen met ernstige gezondheidstoestanden, zoals diabetes of schildklierstoornissen. Hij wijst echter op drie factoren die de eetlust bovenmatig kunnen verhogen:

  1. Slaaptekort is de belangrijkste oorzaak van verhoogde eetlust. Onze hersenen beschouwen het gebrek aan slaap als een symptoom van stress en gevaar, zodat het voedsel gebruikt als een soort van natuurlijk aanwezige antidepressiva. Het lichaam slaat vervolgens in een prehistorische reactie op gevaar van mogelijke hongersnood alles op in vet.
  2. Menstruatiecyclus beïnvloedt de eetlust bij vrouwen bovenmatig tot vraatbuien en overeten toe. “Dit is perfect natuurlijk, en de oplossing is heel simpel: stel een dieet op voor de eerste helft van de cyclus en als het voorbij is, focus op onderhoud.”
  3. Alcohol is een beruchte eetlustversterker: alcohol verlaagt de bloedsuikerspiegel, wat resulteert in een illusie van honger. “Je moet je alcoholgebruik echt beperken als je wil afvallen,” zegt dr. Ginzburg.

 

Om Succesvol Af Te Vallen, Luister Naar Je Biologische Klok

Biologisch gezien, verklaart de voedingsdeskundige, zijn er twee fasen om te vermageren. We hebben allemaal periodes wanneer het gewicht op zichzelf lijkt eraf te vliegen, terwijl het op andere momenten gewoon een strijd is om maar niet eens bij te komen.

Dr Ginzburg raadt aan om te luisteren naar onze biologische klok te luisteren en te leren om te bepalen welke periode het beste is om af te vallen en welke, om het te behouden.

“Het is een goed idee om twee actiemodi te hebben: één die gericht is op vetverbranding en gewichtsverlies, en anderzijds om gewichtstherapie aan te pakken. Switchen tussen deze twee modi is veel productiever dan voortdurend uitgeput en half hongerig te zijn, ongeacht wat.

“Probeer je dag te plannen, zodat je een avondmaaltijd of een traktatie kunt genieten. Ons lichaam is oorspronkelijk opgericht zodat we ’s avonds energie opslaan en het s morgens doorbrengen, zodat de inname van voedsel in de avond contraproductief is. Volg ook je biologische klok en, indien mogelijk, plan een dieet voor de lente en de zomer wanneer onze energie- en positiviteitsniveaus op hun hoogste zijn. De winter is tijd voor gewichtstherapie, niet gewichtsverlies.”
Een recept voor gezond en gelukkig afvallen van Dr. Michael Ginzburg is als volgt: positieve vooruitzichten gecombineerd met aangename hoeveelheden van verscheidenheid aan gezonde onbewerkte voedingsmiddelen (en ja, rustig aan met vette hapjes), gecombineerd met sporten op aangenaam niveau. Klinkt eenvoudig en is het ook.

Omdat, zoals Dr. Ginzburg graag herhaalt, “afvallen is zo makkelijk. Als we niet kunnen slanken, is het waarschijnlijk omdat we innerlijke agenda’s hebben die ervoor zorgen dat we obese blijven.”